8 Haziran 2009 Pazartesi

Kurtlar Vadisi Pusu 64.Bölüm Fragmanı İzle 18 Haziran İzle



BU SİTEMİZDE SORUN OLDUGU İÇİN LÜTFEN BU YAZIYA TIKLAYARAK DİGER SİTEMİZDEN İZLEYEBİLİRSİNİZ CANLI OLARAK




Vadide olaylar giderek karışıyor.

Erhan’ın kurşunuyla vurulan İskender Büyük işinin basına donunce neler yapacak?

Polat Alemdar, Erhan’ın İskender’i vurduktan sonra cezaevinde rahat yatması için ne yapacak?

İskender’in vurulmasıyla ilgili olarak her yerde aranan Polat’ın yeni planı ne olacak?

Ve yakaladığını yakan Cevat’ın hedefinde bu kez kimler var?








3 yorum:

Adsız dedi ki...

vallahi harika bir dizi...bayılarak izliyorum muhtesem ya her bölümün heyecanla beklıyorum.. helal olsun valla ayrıca site de yeni galıba ama guzelmiş dizi buradan izliyecem guzel...

emeginize saglık...

Adsız dedi ki...

vallahi kurtlar vadisi pusunun 64.bölümünü heyecanla beklıyorum...

Adsız dedi ki...

ya ne zaman yayınlanacak pusunuj bu bölümünün fragmanı... heyecanla beklıyorum...konuyu okudum daha cok heyecanlandım...

Yorum Gönder