11 Haziran 2009 Perşembe

Tek Türkiye 74. Bölüm İzle

















Tek Türkiye, sürpriz ve heyecan dolu bu sezonkı son bölüyle ile ekrana geliyor. Sağısu Köyü’nde gizli kalmış olaylar yavaş yavaş çözülüyor. Kezban, annesinin Aysun olduğunu öğrenirken, Şivan oğlu için kendisini Zeliha’ya bir kez daha affettirmeyi dener. Tarık, Dila’yı evliliğe ikna etmeye çalışırken beklenmedik ile kendilerini teröristlerin arasında bulurlar. Tarık şimdi Botan’ı hayata döndürmek zorundadır. Fakat, bu onu babasına bir adım daha yaklaştırmıştır. Tam her şey çözüldü derken, kimsenin beklemediği şok bir gerçek Tarık ve Dila’nın düğün gününde ortaya çıkacaktır.




Tek türkiye yine yasanmış olayları anlatmaya devam ediyor.. yürek yakan acıları ve yigitlik destanlarını kaalıtelı kadrosuyla anlatan tek türkiye dizi 18 haziranda yayınlanacak olan bölümüyle izleyıcıyı ekrana kılıtleyecek gibi iyi seyirler...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba ben leyla bu diziyi çok severek izliyorum kişilğini en beğendiğim oyuncu orada oynuyan doktor tarık yani ozan çobanoğlu ben dilayı doktora hiç yakıştırmıyorum bence dila fırata yakışıyor böyle olursa daha çok budiziyi seyrederim

Adsız dedi ki...

ben diziyi seviyorum ama eğer tarık dilayı severse yada evlenirse asla tek türkiyeyi izlememmmmmm tarık sakın zeynebe bunu yapma seni asla affetmeyizzzzzzz ezgi sertel diziye dönsünnnnnn

Yorum Gönder